ГоловнаПідвищення кваліфікаціїПідвищення кваліфікації з Ігорем Немировським та Інною СтарожуковоюУПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК. ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ. ФІНАНСОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ

НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ШКОЛА УСПIШНОГО БIЗНЕСУ"

запрошує на тренінг

Ігоря Немирівського та Інни Старажукової

УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК. ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ. ФІНАНСОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ.

                                УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК 1

Для кого призначено програму:

ЛЕКТОРИ:

УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК.2 Ігор Немирівський-

 Керуючий партнер тренінгової та консалтингової компанії  "Логолекс". Спеціалізація: Лідерство. Стратегія. Ефективний персонал. Автор власної технології "Execution - результативного управління  з досягнення амбітних цілей у бізнесі". Деякі особисті результати: Управління холдингом – 15 компаній,  понад 1200 чол. Середні темпи зростання понад 500% на рік упродовж 10 років

  УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК 3Інна Старожукова

Бізнес-тренер із більш ніж 16-річним практичним досвідом управління фінансами холдингових структур великого бізнесу. Експерт-практик у галузі фінансів, бюджетування, системи збалансованих показників, управлінського обліку, аналізу та звітності. Величезний досвід формування системи управлінського обліку та контролінгу, постановки технічних завдань для впровадження ERP-систем для групи компаній, формалізації бізнес-процесів компанії.

ПРОГРАМА
Переваги навчання

УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК. ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ. ФІНАНСОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ

 Блок 1. ЗАДАЧІ CFO СЬОГОДНІ І В МАЙБУТНЬОМУ (2,5 години)

Цілі, завдання та функції CFO

Критерії ефективності фінансової служби

Найважливіші «точки контролю» у бізнесі

Як виміряти завантаження та розрахувати необхідний штат фінансового відділу

Організація роботи фінансової служби та розподіл функціоналу

Система мотивації фінансової служби / бухгалтерії

Файли:

+ Презентація до заняття

+ Стандарти роботи фін.служби (XLS файл)

+ Положення про фін. відділ (DOC файл)

+ Золотий стандарт фін. директора (XLS файл)

+ Розрахунок завантаження фін.служби (XLS файл)

+ Мотиваційні листи CFO, скарбник, бухгалтера (Excel файл)

Практика:

• Оцінка виконання функціоналу фінслужби «Як є»

• Розрахунок завантаження фін.служби

• Тест для самоконтролю

Блок 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ ЗА ЗВІТОМ ПРО ПРИБУТОК. ОСНОВНІ ФІНАНСОВІ КОЕФІЦІЄНТИ (2,5 години)

Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE)

Золоте правило економіки

Структура звіту про прибуток: за ЦФО, елементами, маржинальним методом

Відмінності управлінського та бухгалтерського звіту про прибуток

Рентабельність за 7-ми рівнями прибутку: Gross Margin, EbitDa, Ebit, Ros

Як оцінити вартість бізнесу

Правила розрахунку прибутку: метод касовий та нарахування, з ПДВ або без ПДВ, OPEX, CAPEX

Правила взаєморозрахунків із Власниками бізнесу: дивіденди, вилучення, підзвіт

Як керувати прибутковістю бізнесу. Основні методи підвищення прибутковості

Файли:

+ Презентація біля заняття

• Звіт про прибуток. Приклад торгової компанії (XLS файл)

• Звіт про прибуток приклад виробничої компанії (XLS файл)

• Звіт про прибуток приклад нематеріальних послуг (XLS файл)

• Довідник статей доходів та витрат

• Основні фінансові коефіцієнти з формулами розрахунків (XLS файл)

+ Основні фінансові коефіцієнти на основі звіту про прибуток з формулами розрахунків (XLS файл)

Практика:

• Розрахунок рентабельності за 7-ми рівнями прибутку

• Розрахунок рентабельності власного капіталу

• Тест для самоконтролю

Блок 3. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ, КРЕДИТОЗДАТНОСТІ, ЛІКВІДНОСТІ (2,5 години)

Як прибуток переміщується в межах балансу, аналіз приросту активів та пасивів

Структура управлінського балансу, основні відмінності від бухгалтерського

Структура управлінського звіту про рух коштів

Чому прибуток є, а грошей немає

Скільки прибутку авторе інвестується в робочий капітал та інвестований капітал

Джерела фінансування зростання бізнесу

Скільки грошей можна вилучати з бізнесу

Яка часта причина банкрутства, співвідношення власних та позикових коштів

Стратегії підвищення грошових потоків, як уникати касових розривів

Піраміда DuPont та рентабельність власного капіталу (ROE)

Файли:

+ Презентація біля заняття

+ Управлінський баланс приклад торгової компанії (XLS файл)

+ Управлінський баланс приклад виробничої компанії (XLS файл)

+ Управлінський баланс приклад нематеріальних послуг (XLS файл)

+ Довідник статей руху грошових коштів

+ Основні фінансові коефіцієнти на основі балансів із формулами розрахунків (XLS файл)

Практика:

• Розрахунок показників оборотності ДЗ, складу, Кредиторської заборгованості

• Розрахунок циклу руху грошових коштів

• Зіставлення прибутку та грошового потоку

• Звіряння балансу та звіту про прибуток

• Висновки та рекомендації за підсумками аналізу

• Тест для самоконтролю

Блок 4. ЯК СТВОРИТИ СИСТЕМУ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ, УПРАВЛІНСЬКА ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА (2,5 години)

Архітектура управлінського обліку

Як поєднати управлінський та бухгалтерський облік

Вимоги ключових користувачів до управлінської інформації

Правила обліку дебіторки та доходів від реалізації

Правила формування вхідної собівартості та собівартості вибуття

Правила обліку витрат та розподілу витрат

Правила обліку необоротних активів

Правила розрахунку курсових різниць

Правила формування фінансового результату

Файли:

+ Презентація до заняття

+ Чек лист визначення вимог до управлінського обліку (DOC файл)

+ Облікова політика основні пункти (XLS файл)

+ Облікова політика, що описує правила проведення типових господарських операцій (ТГО)

+ Довідник типових господарських операцій (XLS файл)

Практика:

• Визначаємо вимоги до управлінського обліку

• Описуємо управлінську облікову політику

• Тест для самоконтролю

Блок 5. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ (2,5 години)

3 варіанти побудови управлінського обліку

4 основних процесу управлінського обліку від яких залежить коректність обліку

Хто має відповідати за збирання первинних документів

Як прискорити процес закриття періоду до 5 числа наступного місяця за звітним

Ролі у впровадженні управлінського обліку: CEO, CFO, ТОПи

Регламентація процесів та взаємодій

Правила управлінського обліку, про які не варто забувати

Файли:

+ Графік документообігу

+ Положення про документообіг

+ План впровадження управлінського обліку

Практика:

• Презентація до заняття

• Формуємо Графік документообігу та зони відповідальності

• Графік проведення інвентаризацій та звірок

Блок 6. ФІНАНСОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ (2,5 години)

Аналіз та прогноз зовнішнього середовища по ринках збуту, регіонам, продуктам

Цільові показники компанії у 3-х сценаріях

Обмежуючі фактори

Методи планування продаж

Драйвери вартості

Gap аналіз та як оцінити плани на реалістичність

Розрахунок потреби у фінансуванні

Розрахунок точки беззбитковості

Файли:

+ Фінансова модель у 3-х сценаріях на рік (XLS файл)

+ Розрахунок потреби у фінансуванні бізнесу

+ Розрахунок сезонності (XLS файл)

+ Матриця впливу зміни цін на продаж та маржинальний прибуток (XLS файл)

Практика:

• Презентація до заняття

• Визначення структури та деталізації фінансової моделі

• Прогнозування прибутку

• Прогнозування робочого капіталу та потреби у фінансуванні бізнесу

• Тест для самоконтролю

ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН-КУРСУ 

  •  Більше інформації та глибини занурення у теми, більше практики;
  • Наявність домашніх завдань для практичного опрацювання матеріалу з можливістю поставити запитання тренерам у закритій групі учасників у Телеграм;
  • Практична робота із Excel шаблонами;
  • Наявність доступу до відео, які можна переглядати через час (без можливості завантажувати).
  • Для преміуму пакету наявність закритої групи учасників курсу у Телеграм, в якій можна ставити запитання протягом курсу навчання та 1 місяць після його завершення;

 ЩО УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ ДОДАТКОВО

  • Сертифікат про закінчення курсу в електронному вигляді
  • Відео всіх занять дуже допомагає, якщо Ви щось пропустили (без можливості завантажувати).
  • Роздавальні матеріали – презентації та всі шаблони, у тому числі для проходження домашніх завдань в електронному вигляді (посилання на Гугл Диск)

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

Ігоря Немировського та Інни Старожукової

  • досвід впровадження у різних галузях: дистрибуція (автозапчастина, продуктів харчування, госптоварів), роздріб, послуги, виробництво;
  • досвід запровадження управлінського обліку як у невеликих компаніях, і холдингових структурах;
  • 3 проекти впровадження управлінського обліку в ERP і один із них найшвидший у світі за оцінками Microsoft;
  • досвід встановлення тих. завдань для реалізації УУ в 1с як у регістрах, і на плані рахунків;
  • досвід організації та розподілу функцій всередині компанії за ведення управлінського обліку, у максимально стислі терміни та з мінімальними ресурсами;
  • досвід впровадження управлінського обліку «як з нуля», так і «доведення до пуття того, що є»;
  • тренери автори 3-х книг

Навчання: OnLine – 4 заняття; 6 блоків по 2,5 години

Дата: 29.06,  2, 6, 9 липня

29 червня та 6 липня (середа) з 18-30 до 21 -00

2  та  9  липня  (субота) з 10.00-15.00

 Вартість навчання:

• Пакет Стандарт: 6900 грн, спецціна 5900 грн

7400 грн  Пакет Преміум, що включає особисту консультацію 90 хвилин, закритий телеграм канал

 РЕЄСТРАЦІЯ на навчання та докладна інформація

за телефонами:  (096)210 86 20,  (099)214 67 72,  (063) 148 46 18 

або пишіть нам :  info@bbo.com.ua

Наша мета - щоб наші тренінги, навчання, курси допомогли стати нашим слухачам найкращими професіоналами.

ЗАПРОШУЄМО НА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «ШКОЛА УСПІШНОГО БІЗНЕСУ». 

Людський капітал

Це наявний у кожного запас знань, навичок, мотивацій. Інвестиціями в нього можуть бути освіта, накопичення професійного досвіду, охорона здоров'я, географічна мобільність, пошук інформації.

Гері Стенлі Беккер, американський економіст, лауреат Нобелівської премії 1992 р.