НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ШКОЛА УСПІШНОГО БІЗНЕСУ"
ЗАПРОШУЄ з 30 березня по 20 квітня 2021 року
на вебінари з підвищення кваліфікації
Управлінський облік. Фінанси. Бюджетування
Як організувати і впровадити в компанії в стислі терміни і з мінімальними ресурсами?
Протягом 7 занять по 2,5 години слухачі отримають максимально повну інформацію по впровадженню управлінського обліку та бюджетування в компанії.
Лектори :
Немировський Ігор
Керуючий партнер тренінгової та консалтингової компанії «Логолекс».
Спеціалізація: Стратегія. Підвищення ефективності і прибутковості бізнесу. Системний бізнес.
Старожукова Інна
Тренер-ПРАКТИК по розробці і впровадженню систем управлінського обліку і звітності (в ERP, 1с), бюджетування, оцінки результатів діяльності компанії за ключовими показниками ефективності, а також системи оплати праці за результатом KPI-мотивації.
Протягом 7 занять поговоримо про:
Аналіз фінансової звітності. Основні фінансові коефіцієнти
Як створити систему управлінського обліку та звітності
Організація управлінського обліку і основні управлінські звіти і основні kpi
Яка інформація повинна бути в управлінському обліку , вимоги до неї зацікавлених осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл - менеджменту
Як поєднати бухгалтерський і управлінський облік . Відмінності бухгалтерського та управлінського обліків
План впровадження управлінського обліку. Визначення ключових вимог до управлінського обліку. Чек-лист вимог до УО
Розробка облікової політики, що має бути прописано
Кроки по впровадженню управлінського обліку
Прогнозування результатів діяльності підприємства за 10 хвилин і побудова операційних бюджетів
РОЗКЛАД :
1. 30 березня (вівторок, 18:30 - 21:00)
2. 31 березня (середа, 18:30 - 21:00)
3. 6 квітня (вівторок, 18:30 - 21:00)
4. 7 квітня (середа, 18:30 - 21:00)
5. 13 квітня (вівторок, 18:30 - 21:00)
6. 14 квітня (середа, 18:30 - 21:00)
7. 20 квітня (вівторок, 18:30 - 21:00)
ДЕТАЛЬНА ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ:
Заняття 1, 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ. ОСНОВНІ ФІНАНСОВІ КОЕФІЦІЄНТИ
Модуль розглядається на кейсах компаній з дистрибуції, виробництва, послуг
1. Рентабельність капіталу. Піраміда DuPont і рентабельність власного капіталу (ROE)
2. Рентабельність діяльності (продажів), 7 рівнів прибутку. Визначення прибутку: валовий, EBITDA, операційний, EBIT і чистого прибутку
3. Ділова активність: оборотність активів, управління запасами, дебіторською / кредиторською заборгованостями
4. Рентабельність активів (ROA)
5. Операційний цикл і показники оборотності
6. Аналіз фінансової стійкості, кредитоспроможності, ліквідності
7. Золоте правило економіки
8. Прибуток проти готівки. Різниця між потоком готівки і прибутком. Як зрозуміти де осів прибуток, чому у компанії дефіцит грошей, як знизити дефіцит грошей. Як гроші переміщаються в межах бізнесу.
9. Фінансова стійкість і ліквідність
Заняття 3, 4. ЯК СТВОРИТИ СИСТЕМУ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Модуль розглядається на прикладах документів: облікова політика, довідники
1.Яка інформація повинна бути в управлінському обліку , вимоги до неї зацікавлених осіб: Ген. директора, ТОП менеджменту, мідл - менеджменту · Блок 1. Інформація по KPI бізнесу, компанії / бізнес-напрямків. ; головних KPI успіху ·
Блок 2. Інформація по KPI транспортування
Блок 3. Інформація по KPI роботи складів
Блок 4. Інформація по KPI продажів
Блок 5. Інформація по KPI в закупівлях
2. Як поєднати бухгалтерський і управлінський облік . Відмінності бухгалтерського та управлінського обліків
- · наскільки це можливо і чи потрібно це робити
- · основні відмінності управлінського обліку і бухгалтерського: відмінності в розрахунку прибутку, собівартості, витрат, доходів, які відмінності в довідниках, активах і пасивах і ін.
- · Створення карт перенесення даних з бухгалтерського обліку на управлінський план рахунків (mapping)
3. План впровадження управлінського обліку. Визначення ключових вимог до управлінського обліку. Чек-лист вимог до УО
4. Розробка облікової політики, що має бути прописано
- · Типові господарські операції управлінського обліку
- · Консолідація інформації
- · Опис рахунків управлінського обліку
- · Корпоративна валюта
· Метод обліку расходів: касовий, метод нарахування
- · Облік основних засобів: первісна, залишкова вартість, методи амортизації
- · Облік товарних залишків, правила формування собівартості, методи списання
- · Облік дебіторської та кредиторської заборгованості, середньозважені відстрочки
- · Облік доходів і витрат, відмінності затрат і витрат, капітальні та поточні; умовно- змінні і умовно-постійні та їх значення для аналізу прибутковості підприємства
- · Класифікація витрат за місцями виникнення, носіями витрат, центрам фінансової відповідальності
- · Облік курсових різниць
- · Норми регламентних процедур: закриття рахунків, рознесення витрат, нарахування амортизації, тощо
- · Довідники управлінського обліку
5. Кроки по впровадженню управлінського обліку
Заняття 5. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ і ОСНОВНІ УПРАВЛІНСЬКІ ЗВІТИ і ОСНОВНІ KPI
Модуль розглядається на прикладах управлінських звітів
1. 4 варіанти побудови управлінського обліку і як вибрати програмний продукт для ведення управлінського обліку. Чек - лист вибору програмного продукту
2. Основні процеси управлінського обліку
3. З чого починати постановку УО, 7 рівнів розвитку компанії
4. Хто повинен відповідати за організацію процесів збору, обробки і проведення операцій в обліку
- · Хто повинен відповідати за розробку форм первинних документів, терміни їх надання та відповідальних
- · Хто повинен визначати облікову політику
- · Хто повинен відповідати за облікові функції: хто і які документи повинен вносити в програму
- · Хто повинен відповідати за склад, форми і наповнення управлінських звітів
5. Регламентація управлінського обліку: Графіки документообігу, Положення про фінансово-економічній службі, Приклади положень, техкарт і регламентів
6. Правила управлінського обліку, про які не варто забувати
7. Кроки по впровадженню управлінського обліку
8. Управлінський Баланс - джерело інформації про інвестиції компанії і джерела їх формування:
- · Балансова рівність, Аналіз балансу - чи нічого не загубилося
- · Як отримати управлінський Баланс в програмі
9. Звіт про прибутки і збитки (ОПУ) - джерело інформації про економіку компанії:
- · Проблема визнання доходів і витрат
- · Формати звіту, Види діяльності. Витрати за видами діяльності
10. Звіт про рух грошових коштів (ОДДС) як інструмент управління грошовими потоками:
- · Аналіз ефективності управління грошовими потоками
- · Способи складання Звіту про рух грошових коштів: прямий і непрямий методи
11. Звіт за ключовими показниками ефективності для керівника або як за допомогою одного звіту оцінити результати діяльності компанії. Як перевірити коректність звітів, що Вам надаються. Взаємозв'язок трьох звітів і звіт по KPI для керівника
12. Управлінські звіти по бізнес процесах: продажу, транспортування, складування і зберігання (розглядаємо приклад)
Заняття 6, 7. Прогнозування РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА 10 ХВИЛИН і ПОБУДОВА ОПЕРАЦІЙНИХ БЮДЖЕТІВ
Модуль розглядається на практичному прикладі в Ексель
1. У чому різниця між прогнозами і бюджетами
2. Серйозні розмови про ефективність: Куди ми прийдемо в майбутньому році, якщо нічого не будемо змінювати.
3. Що необхідно закласти в основу прогнозів і бюджетів: обмежувальні фактори, тенденції та гіпотези, три підходи до розрахунку планів
4. 6 підходів до планування продажів
5. Прогнозування і фінансова модель в 3-х сценаріях: прибутку, робочого капіталу та розрахунок потреби в фінансуванні бізнесу
6. Як управляти фінансовим показниками:
- · оборотністю активів,
- · маржею,
- · операційними витратами,
- · кредиторкою,
- · методи управління грошовими потоками
- · управління середньозваженими показниками
- · точка беззбитковості при різних значеннях продажів, маржі, витрат
- · операційний і фінансовий леверидж
- · ризики збільшення позикових коштів
7. Прогнозування на «0» основі для стартапів
8. Приклад, як вивільнити гроші з робочого капіталу
9. Вплив зниження рентабельності на можливості росту
10. Зростання цін і можливе зниження продажів
11. Зниження цін і необхідного зростання продажів
12. Побудова операційних бюджетів за 3 дні для 1 бізнес-напрямку (кейс)
- · Які вихідні дані і гіпотези потрібні для формування бюджетів
- · Майстер бюджет: Бюджет за прибутком, Бюджет по балансовому листу, Бюджет руху грошей, Прогноз по KPI
- · Розрахунок потреби у фінансуванні
- · Бюджет продажів з використанням індексу сезонності
· Бюджет валового прибутку і собівартості реалізації
- · Бюджет операційних витрат
- · Бюджет надходжень від клієнтів і дебіторської заборгованості
- · Бюджет товарних залишків та закупівель
- · Бюджет оплат постачальникам і кредиторської заборгованості
- · Бюджет оплат операційних бюджетів
- · Приклад планування товарних залишків, закупівель поставок з довгим плечем поставок
ВЕБІНАРИ з 30 березня по 20 квітня з 18.30 до 21.00
Ігор Немировський та Інна Старожукова
Протягом 7 занять по 2,5 години слухачі отримають максимально повну інформацію по впровадженню управлінського обліку та бюджетування в компанії
РЕЄСТРАЦІЯ на навчання та докладна інформація
за телефонами : (096)210 86 20, (099)214 67 72, (063) 148 46 18
або пишіть нам : info@bbo.com.ua
Наша мета - щоб наші тренінги, навчання, курси допомогли стати нашим слухачам найкращими професіоналами.
ЗАПРОШУЄМО НА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «ШКОЛА УСПІШНОГО БІЗНЕСУ».