НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР "ШКОЛА УСПІШНОГО БІЗНЕСУ"

та   ХРИСТИНА ЗАЗУЛЯ

ЗАПРОШУЮТЬ  4 ГРУДНЯ 2020 року  на ВЕБІНАР 

ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ  БІЗНЕСУ.

ОСНОВИ  ПРАВОВОЇ  ГРАМОТНОСТІ  БУХГАЛТЕРА.   ЗАКРИТТЯ РОКУ. 

 ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 1

ОТЖЕ- ВАМ ДО НАС!

Під час вебінару дамо відповідь на ключові запитання:
- як проаналізувати рахунки бухгалтерського обліку та підготуватись до закриття року;

- права та обов’язки платника; яку систему оподаткування обрати для свого бізнесу;

- де межа між правом і свавіллям представників контролюючих органів під час фактичної перевірки.

Розповімо про сценарій розвитку подій після вручення платнику акту перевірки та як себе оборонити в суді. Основні положення, які варто знати директору та бухгалтеру для надання впевненості.

ЗНАННЯ ЗАКОНУ - ЦЕ  ЗАХИСТ БІЗНЕСУ. 

Лектор- модератор        ХРИСТИНА ЗАЗУЛЯ  

 

ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ

ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ  БІЗНЕСУ.

  1. Що таке нормативно –правовий акт.
  2. Як обратиоптимальну систему оподаткування.
  3. Права органів податкової служби.ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 7
  4. Все про електронний кабінет платника:

-          облікові дані платника;

-          відомості про об’єкти оподаткування; для чого СПД подавати 20-ОПП;

-          подання звітності;

-          листування з ДФС;

-          стан розрахунків з бюджетом;

-          особливості повернення помилково чи надміру сплачених податків і зборів;

-          системи електронного адміністрування ПДВ, акцизу, РРО;

-          які системи будуть запроваджені в близькому майбутньому.

5. Все про первинні документи:

-          вимоги до первинного документа;

-          хто має право підпису;

-          дії платника при відсутності первинного документа;

-          як подавати документи, звіти, дані з облікових регістрів,контролюючим органам;

-          які види документів необхідно зберігати і архівувати;

-          чи потрібно друкувати податкові накладні?;

-          як відобразити витрати, якщо документ відсутній;

-          як із копії зробити повноцінний документ.

ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 3

6. Закриття року:

-          проведення річної інвентаризації товарно-матеріальних цінностей: право чи обов’язок;

-          закриття бухгалтерських рахунків  із статусом  «без права на сальдо»;

-          покрокова інструкція підготовки до складання річної звітності;

-          чекаємо на податковий кредит чи визнаємо витрати періоду по відсутніх податкових накладних;

-          які регістри обліку, відомості, книги, журнали необхідно роздруковувати на паперових носіях;

-          підготовка документів для архівування на практиці;

-          як відобразити витрати минулих років;

-          виправляємо помилки правильно.

7. Адреси платника: юридична, податкова, поштова.

 ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 8

 8. Податкова декларація:

-          податкове навантаження;

-          спосіб подачі;

-          узгодження та співставлення між собою показників із різних звітів;

-          особливості уточнюючого розрахункуз ПДВ;

-          уточнення показників декларації, чи варто виправляти «заднім числом»?;

-          терміни подачі.

9. Представництво юридичної особи: роль керівника і додаткового підписанта:

-          юридичне уповноваження;

-          довіреність;

-          нові вимоги до електронно-цифрових підписів.

10. Податкова консультація— тлумачення норми закону чи механізм корупції?

11.Все про перевірки: як зустріти, провести і пережити. Не встигли надати документ під час перевірки - рятуємо ситуацію. Як використатина практиці термін позовної давності?

12. Особливості перевірки в залежності від її виду:

-          документальна;

-          фактична;

-          камеральна.

13. Дії платника після отримання Акту перевірки:

-          покроковий алгоритм процедури адміністративного оскарження;

-          два рівні судового оскарження.

14.Що таке узгоджене податкове зобов’язання.

15. Дії платника при отриманні податкового повідомлення-рішення.

16. Строки сплати податків і зборів.

17.Не сплачений податок – наслідки:

-          податкова вимога;

-          податкова застава;

-          адміністративний арешт майна;

-          розстрочення податкового боргу;

-          списання безнадійного боргу;

-          як нарахувати пеню.

18. Відповідальність платника і посадових осіб:

-          дисциплінарна;

-          матеріальна;

-          адміністративна;

-          кримінальна.

19. Відповідальність бухгалтера, «бухгалтерські» кримінальні злочини.

ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 5

20.Як захиститись: нормативний «щит» для бухгалтера.

21. Основні положення, які варто знати директору та бухгалтеру для більшої певності при спілкуванні з контролюючими органами: цитуємо закон.

22. «Одинокий» бухгалтер  - він головний бухгалтер як посадова особа чи «так собі». Думки вголос. 

ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 9

ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 2 4 ГРУДНЯ 2020 ВЕБІНАР

Модератор: Христина Зазуля

з 10:00  до 15:30  Ціна - 970,00 грн

 У вартість вебінару входить:

+ онлайн-трансляція 
+ запис (ДОСТУП 90 ДНІВ після проведення вебінару)
+ матеріал від автора (Презентація)
+ВІДПОВІДІ НА ВСІ ВАШІ ПИТАННЯ В ЧАТІ СЕМІНАРУ, а також на електронну пошту

+ технічна підтримка, супровід.

 ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 2

РЕЄСТРАЦІЯ на навчання та докладна інформація

за телефонами:  (096)210 86 20 (099)214 67 72,  (063) 148 46 18 

або пишіть нам :  info@bbo.com.ua

Наша мета - щоб наші тренінги, навчання, курси допомогли стати нашим слухачам найкращими професіоналами.

ЗАПРОШУЄМО НА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «ШКОЛА УСПІШНОГО БІЗНЕСУ».

ПРО СИСТЕМУ АДМІНІСТРУВАННЯ БІЗНЕСУ 4

 

Людський капітал

Це наявний у кожного запас знань, навичок, мотивацій. Інвестиціями в нього можуть бути освіта, накопичення професійного досвіду, охорона здоров'я, географічна мобільність, пошук інформації.

Гері Стенлі Беккер, американський економіст, лауреат Нобелівської премії 1992 р.