Яких правил слід дотримуватись власникам РРО?
У ДПС розповіли про основні вимоги під час здійснення розрахунків із покупцями.
Ці вимоги встановлені Наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547 (п. 4 розд. III Порядку).
Зокрема, суб’єкти господарювання, які використовують РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також здійснення операцій з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані виконувати ряд вимог.
Серед них:
– у кінці робочого дня (зміни) створювати у паперовій та/або електронній формі (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки при здійсненні розрахункових операцій (абз. 8 п. 4 розд. ІІІ Порядку);
– забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки – загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня (абз. 11 п. 4 розд. ІІІ Порядку);
– створювати в паперовій та/або електронній формі X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства (абз. 13 п. 4 розд. ІІІ Порядку);
– зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії (абз. 15 п. 4 розд. ІІІ Порядку).
За матеріалами офіційного вебсайту ГУ ДПС




