Запрошуємо до міжнародних сертифікацій
ДИРЕКТОР З УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ (IAPBE)

Кваліфікаційні вимоги:
Вища освіта у профільній сфері (економіка, фінанси, аудит, менеджмент)
І стаж роботи у профільній сфері не менше 3-х років
Не профільна вища освіта
І стаж роботи не менше 5 років у профільній сфері
Або стаж роботи не менше 3 років, але за наявності більше одного міжнародного сертифіката чи диплома профільного спрямування
Профільна або непрофільна середньо-спеціальна освіта
І стаж роботи у профільній сфері не менше 5 років
І наявність більше одного міжнародного сертифіката чи диплома профільного спрямування
Кваліфікаційний іспит на отримання міжнародного документа з кваліфікації «Директор з управління бізнесом» IAPBE проводиться у вигляді спеціалізованого екзамену онлайн, що складається з 4-х практичних ситуаційних завдань, а також 120 тестів. Тривалість іспиту складає 6 годин.
Вартість іспиту з реєстрацією складає 210 фунтів за 2 спроби
ДИРЕКТОР З УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ (IAPBE)
Модуль. Інтернет Маркетинг Директор. Digital Marketing Director
Введення в маркетинг
Що таке маркетинг?
Дослідження в маркетингу
маркетингове планування
Управління продуктом і управління брендом
Управління відділом маркетингу
Введення в інтернет-маркетинг
Цілі і завдання інтернет-маркетингу
Знайомство з термінологією
Джерела трафіку, вибір трафіку цільової аудиторії
Аналіз конкурентів
Порівняння і особливості каналів
Ресурси для кожного каналу
Проектування семантичного ядра
Семантичне ядро
Види запитів в Семантичному ядрі
Які запити збирати для отримання продажів
Які запити не підходять бізнесу
Практика складання СЯ сайту
Використання ментальних карт як інструменту структурування інформації
Збір запитів в сервісах
Робота з великим семантичним ядром, сегментація запитів
Розподіл запитів на сайті
SEO оптимізація сайту
SEO оптимізація сторінок сайту
Які сторінки оптимізувати в першу чергу
Види сторінок і прогноз результатів
Практика оптимізації сторінок сайту під СЯ
Перевірка коректності оптимізації сайту
Оцінка результативності оптимізації, що робити після SEO?
Контент-маркетинг. Тексти, фото, відео
Контент і побудова системи наповнення сайту
Біржі контенту, робота з копірайтерами
Продають тексти і тексти для пошукових систем
Як писати відгуки в інтернет-магазин
Стимулювання написання відгуків клієнтами
Як збирати і показувати відгуки для збільшення продажів
Аналіз конкурентів
Аналіз посилань конкурентів
Стратегії просування на підставі аналізу конкурентів
Аудит посиленого свого сайту і конкурентів
Аналіз СЯ конкурентів
Списки фраз які можуть бути використані для просування
Чому сайт конкурента показується вище в пошуку
Відвідуваність сайтів конкурентів, їх джерела трафіку
Аналітика в ІМ, інструменти. Перевірка позицій, взаємодія і контроль підрядників
Введення в WEB аналітику Google Analytics, Search Console
Google Analytics Universal
Джерела трафіку
Визначення ефективних каналів
Списки популярних сторінок, як посилити результати?
Які сторінки просуваються, але не отримують трафік?
Яндекс.Метрика
Вебвізор, поведінку користувача на сайті, теплова карта кліків
Налаштування відстеження цілей на сайті, що відстежувати
Як відстежувати дзвінки з сайту, IP-телефонія
Google Search Console
Динаміка зростання сторінок за запитами
Контроль ефективності наповнення і просування
Контроль роботи фахівців і адекватна постановка задач
Зовнішня оптимізація сайту. Посилання, крауд. стратегії
Просування сайту посиланнями
Основи і принципи покупки посилань, контроль фахівців
Інструменти перевірки посилань які були куплені на сайт
Крауд-маркетинг
Куди направляти бюджети? Через скільки чекати результат?
Планування бюджетів для просування
Юзабіліті сайту, ЦА, лідогенераціі
Основи юзабіліті сайту
Збільшення продажів на існуючому сайті
Чекліст помилок на сайті
Складання завдання фахівцям для підвищення ефективності
Юзабіліті аудит і порівняння з сайтами конкурентів
Складання проекту для А / Б тестування
Реалізація А / Б тестування за допомогою Google Optimize
Контекстна реклама. Google Ads, КМС
Знайомство з Google AdWords
Принципи контекстної реклами, планування бюджетів
Введення в контекстну рекламу
Створення рекламного кабінету, способи оплати
Створення, налаштування рекламної кампанії
Створення ефективних оголошень, основні правила
Що таке ремаркетинг?
Email-маркетинг. Функції і можливості email маркетингу
Збір бази email контактів
Налаштувати автоматичні листів
тригерні листи
Відправлення та вивозили
Копірайт, верстка і оформлення листів
Ключові показники, аналітика і звіти розсилок.
SMM-маркетинг. Стратегії, канали залучення, ком'юніті менеджмент
SMM для бізнесу
Чи є ваша аудиторія в соц. мережах?
Як знайти і працювати з клієнтами в мережах?
Управління репутацією (SERM, SMRM)
Яку сторінку або співтовариство створити?
Складання стратегій, план робіт над проектом. Іспит і захист
Складаємо стратегію розвитку проекту на 6, 12 міс.
План робіт над проектом, складання бюджету і графіка робіт
Захист стратегії і плану проекту
Іспит з курсу
МОДУЛЬ. PROJECT MANAGEMENT
Блок 1. Основні елементи в управлінні проектами
Суть і історія управління проектами
Типи проектів, визначення і класифікація
Базові характеристики управління проектами
Функції управління проектом
Категорії проекту, план, програма, портфель проектів
Потенційні переваги та недоліки управління проектами
Міжнародні стандарти
Блок 2. Принципи управління проектами. Підхід до розробки
Концепція проекту, цілі, результати, стратегія проекту
Вибір проектів для позитивного впливу, ESG принципи
Життєвий цикл і фази проекту від збору вимог до проекту та створення команди до відстеження прогресу проекту та звітування про його фінансовий стан і отриману цінність
Моделі WBS, OBS, CBS. Сучасні підходи при структуризації проектів.
Поняття організаційної структури проекту: суть, необхідність створення, основні складові елементи, форми
Послідовність розробки в створенні організаційної структури проекту
Функції проектного менеджменту
Характеристика моделі управління проектами
Процедури в управління проектами Процеси та інструменти етапів в управлінні проектами
Контроль та регулювання проектів. Внесення змін та їх комплексний аналіз
Міні-учбовий кейс
Блок 3. Команда проєкту
Склад учасників. Ролі
Чинники, що впливають на склад стейкхолдерів
Середовище оточення проекту. Характеристика зовнішнього та внутрішнього середовища проекту
Комплектація та функціонування проектних груп. Команда проєкту
Роль менеджеру проєкту. Лідерські навички та орієнтування в динаміці команди
Розвиток та управління командою
Міні-учбовий кейс
Блок 4. Питання індивідуальної та командної роботи
Мотивація в проектній групі та цінності команди
Спонсор проєкту. Управління змінами
Управління командними комунікаціями. Комунікаційний план
Стрес в команді. Визначення та вирішення конфліктів
Міні-учбовий кейс
Блок 5. Планування та Управління проектним часом
Концепція планування та контролю часу щодо успішного виконання проекту
Процес планування та корректировки проектного часу
Аналіз альтернатив, пошук та прийняття компромісного рішення
Планування ресурсів
Програмне забезпечення для планування проектів
Міні-учбовий кейс
Блок 6. Планування та Управління бюджетом проекта
Підходи щодо планування та контролю проектних витрат
Система управління бюджетом проекту
Система процесів закупівель
Міні-учбовий кейс
Блок 7. Управління якістю
Актуальні концепції щодо управління якістю. Lean, Six Sigma
Паралельне проектування
Конкуренція в управління якості проєкту з критерієм проєктного часу
Міні-учбовий кейс
Блок 8. Управління ризиками
Концепція управління ризиками
Різні типи ризиків та їх ідентифікація
Система управління ризиками: робота з неочікуваними можливостями та ризиками, адаптація проекту, підготовка «плану Б» і стратегій пом’якшення, а також забезпечення резервів як у часі, так і в ресурсах
Ризик, контракти, закупівлі
Міні-учбовий кейс
Блок 9. Гнучке управління проектами
Диференціація та поєднання гнучких підходів
Історія, підхід і філософія Agile-менеджменту проектів
Застосування фреймворків Agile та Scrum
Методики гнучкого підходу до проектного менеджменту: SCRUM і Kanban
Блок 10. Ведення проектів крізь зміни та виклики
Підсумки проекту. Ретроспективний аналіз.
Використання післяпроектний оцінки та організаційного навчання для коригування та повторного використання стратегій управління проектами в майбутніх проектах
особливості Управління проектами в Україні в наші дні
Практичний кейс
МОДУЛЬ. УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ
«Попроцесний метод обліку витрат та попроцесне управління»:
• АВС та АВМ;
• DPP пряма прибутковість продукту;
• CPA аналіз прибутковості клієнтів;
• Аналіз Парето
• Попроцесне бюджетування.
«Сучасне бізнес-середовище»:
• JIT система управління виробництвом «точно в термін»
• TQM загальне управління якістю
• Принципи Кайзен
• BPR реінжиніринг бізнес-процесів
• Управління ланцюжками постачання
• Аутсорсинг
«Методи розрахунку собівартості»:
• Цільова собівартість
• Вартісний аналіз, інжиніринг цінності
• Функціональний аналіз
• Ланцюжок створення вартості
• Облік витрат життєвого циклу
«Крива навчання»:
• Закон Wright
• Стабілізація ефекту навчання
• Криві бюджетування та бюджетування
«Центри відповідальності. Показники ефективності та бюджетний контроль»:
• Децентралізація
• Центри витрат, центри прибутку та центри інвестування
• Облік витрат за центрами відповідальності та контрольованість витрат
• Поведінкові аспекти бюджетування та бюджетного контролю
• Прибутковість. Ліквідність.
• Центри інвестицій та показники ефективності.
• RI та ROI Залишковий прибуток та економічна додана вартість.
"Альтернативні показники ефективності":
• Обмеження, притаманні фінансовим показникам аналізу діяльності
• Нефінансові показники ефективності
• Бенчмаркінг
• Каплан та Нортон – Збалансована система показників
• Безбюджетне управління
«Рішення у ціноутворенні»:
• Еластичність попиту за ціною
• Фактори, що впливають на еластичність попиту
• Модель максимізації прибутку
• Процедура визначення оптимальної ціни товару
• Ціноутворення повна собівартість ПЛЮС
• Ціноутворення маржинальна собівартість ПЛЮС
• Стратегія ринкового ціноутворення
"Трансфертне ціноутворення":
• Завдання трансфертного ціноутворення
• Встановлення трансфертних цін
• Трансфертне ціноутворення та конкурентний зовнішній ринок
• Трансфертне ціноутворення та виробнича потужність
• Міжнародні ставки податку
• Міжнародні трансфертні ціни та валютне управління
Тести змішаного блоку для самостійного проходження
Методи оцінки інвестицій частина 1:
• Вартість грошей у часі
• Складні відсотки та дисконтування
• Вартість капіталу та методи оцінки
• NPV чиста наведена вартість
• IRR внутрішня ставка доходності
Методи оцінки інвестицій частина 2:
• Модифікований IRR – MIRR
• Термін окупності
• Дисконтна окупність
• Бухгалтерська норма прибутку
• Дисконтування ануїтетів та перпетуїтету
• Змінні ставки дисконтування
"Поглиблені аспекти оцінки інвестицій" частина 1:
• Симуляція Монте-Карло
• NPV та стандартне відхилення
• Аналіз чутливості
• Релевантний грошовий потік
• Облік впливу оподаткування
• Податковий знос
• Облік впливу інфляції на грошовий потік
• Специфічна та загальна ставки інфляції
"Поглиблені аспекти оцінки інвестицій" частина 2:
• Оптимальна тривалість циклу заміни обладнання
• Раціонування капіталу
• DPBI (індекс дисконтованої окупності)
• Застосування методу AВС при прийнятті довгострокових рішень
• Реальні опціони при оцінці інвестицій
«Управління ризиками та невизначеність при прийнятті рішень»:
• Ризик та невизначеність
• Ймовірність та очікувана вартість
• Стандартні відхилення
• Таблиці винагород та критерії прийняття рішень
• Максимакс, максимін та мінімакс критерії відбору
• Досконала та недосконала інформація
• Дерево прийняття рішень та багатоступінчасте вирішення проблем
• Аналіз чутливості
• Умовні ймовірності – теорема Байєса
"Управління ризиками. Збір та використання інформації»:
• Ідентифікація та класифікація ризику
• Стратегія управління ризиками
• Модель TARA
• Етичні проблеми як джерело ризику
• Інформаційні системи підтримки менеджменту
• Вигоди інформаційних стратегій
• Цінність та вартість інформації
• Big Data великі бази даних
• Три V
МОДУЛЬ. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ
"Вступ до Управління персоналом"
Класичні моделі управління персоналом.
Профіль Компетенцій HRа.
Як оцінити роботу у управлінні персоналом.
Зрілість організації у стратегічному управлінні персоналом
"Кадрові рішення"
· Формування потреби у персоналі.
· Планування персоналу
· Моніторинг та аналіз ринку праці.
· Управління персоналом та кадрові рішення
· Вплив зовнішніх та внутрішніх чинників на планування персоналу та організацію роботи.
· Зміни в управлінні персоналом за 2022 рік
· Віддалене робоче місце співробітника
· Глобалізація та міжкультурна взаємодія
"Рекрутинг"
· Пошук та підбір персоналу.
· Цифровий рекрутинг/Digital рекрутинг Проведення співбесіди
· Питання та кейси для співбесіди
· Як проводити переговори про заробітну плату
· Оцінка компетенцій під час підбору.
· Методологія DISC в управлінні персоналом
· Як вибирати A – players.
· Адаптація та онбординг.
"Організаційний дизайн та розвиток"
· Організаційна політика підприємства.
· Організаційний дизайн.
· Організаційні структури та їх побудова.
· Нормування праці.
· Аналіз продуктивності персоналу.
· Показники ефективності посади.
"Мотивація персоналу"
· Мотивація персоналу.
· Нематеріальні форми та способи мотивації персоналу.
· Створення мотивуючого середовища.
· Техніки постановки завдань та зворотного зв'язку.
· Управління благополуччям на роботі
"Стратегічне управління винагородою"
· Управління винагородою.
· Як вибрати форму оплати праці
· Бонуси. Премії та Бенефіти.
· Соціальний пакет.
· Фонд оплати праці.
· Аутсорсинг. Аутстаффінг. Лізинг персоналу
· Оптимізація витрат за персонал фонду оплати труда.
"Управління ефективністю"
· Управління за цілями. Інструменти для встановлення цілей і завдань. Календарне планування. Task - manager-и.
· Система збалансованих показників. Управління ефективністю.
· Моделі управління ефективністю:
- МВО
- OKR
- ССП
· KPI. Розробка, впровадження та аналіз результатів.
"Оцінка персоналу"
· Оцінка персоналу. Форми та способи оцінки.
· Проведення оцінки персоналу. Політика особистих зустрічей.
· Дослідження у компанії. Задоволеність. Лояльність. Залучення.
"Система навчання та розвиток персоналу"
· Система розвитку персоналу.
· Зовнішнє та внутрішнє навчання та розвиток персоналу.
· Управління талантами.
· Кадровий резерв. індивідуальні плани розвитку.
· Дистанційне навчання.
"Розвиток організації"
· Корпоративна культура.
· Побудова ефективних команд.
· Управління змінами.
· Інструменти стратегічного управління в управлінні персоналом для керівника.
· Мапа персонального розвитку.
МОДУЛЬ. Ризик-менеджмент на практиці
Блок 1. Основи Управління Ризиками
Загальні відомості про ризики. Основні компоненти ризик-менеджменту
Терміни, визначення поняття ризик та його складові
Важливість культури управління ризиками та різниця між нею і ставленням до ризику
Різниця між факторами успіху в управлінні ризиками та принципами управління ризиками
Блок 2. Міжнародні стандарти
Критерії стандарту
Принципи управління ризиками, їх роль та важливість
Різниця між принципами управління підприємством та принципами управління ризиками
Різниця між принципами та управління цілями
Блок 3. Основні складові процесу Управління ризиками
Спостереження та ідентифікація ризиків (внутрішніх та зовнішніх)
Методи аналізу ризиків
Методи визначення пріоритетності результатів
Методи ранжування ризиків
Оцінка ризиків. Техніки оцінки ризиків
Вплив на ризик. Планування реагування на ризики. 5 стратегій реагування на ризики
Моніторинг і перевірка
KPI та методологія RTM
Блок 4. Система Ризик - Менеджменту в організації
Надійність, організація, навколишнє середовище
Система ризиків та прийняття рішень у визначеному та невизначеному середовищі
Система ризиків та прийняття рішень в контексті бізнес-рішень
Структура управління ризиками на підприємстві. Місце процесу управління ризиками в архітектурі бізнес-процесів підприємства
Підтримка розробки стратегій управління ризиками на підприємстві
МОДУЛЬ. ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР/ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТА АНАЛІЗ
Блок №1 Аналіз фінансової звітності: основні та похідні показники. Результати аналізу звітності та управлінські рішення. Пам'ятка фінансовому менеджеру-початківцю
1. Основні групи показників фінансової звітності та їх практичне значення у прийнятті рішень
Що таке оцінка фінансового стану: як вона проводиться, які показники беруться до уваги Кейс №1
Фінансовий результат та ефективність
Ліквідність та платоспроможність
Фінансова стійкість та незалежність
Показники стану оборотних активів
Показники стану основного капіталу
Показники оборотності
Практичний посібник до аналізу
Домашнє завдання
Проаналізувати фінансову звітність за допомогою основних показників та сформулювати висновки
2. Практичні інструменти аналізу: багатофакторна модель Дюпона
Факторний аналіз за допомогою моделі Дюпона: простий та доступний у використанні інструмент. Разом розглянемо кожен показник, зв'язок між показниками, і навіть найзручніший формат представлення результатів аналізу.
Готуємо дашборд основних показників + пояснювальна записка
Домашнє завдання
Зробити факторний аналіз та проаналізувати результати
3. Практичні інструменти аналізу: ABC та XYZ аналіз
Базові принципи та основна сфера застосування інструменту
Покроковий простий приклад + групи рішень, що приймаються на основі аналізу
Домашнє завдання
Скласти рекомендації щодо формування товарних запасів, використовуючи інструменти ABC та XYZ аналіз
4. Підсумкове заняття з Блоку №2 Аналіз фінансової звітності
Проміжне тестування з блоку Аналіз
Блок №2 Основи планування та бюджетування
5. Планування в малому та середньому бізнесі
Основні завдання та особливості планування в МСБ
Практичні цілі планування. Кейс №1
Фінансові моделі: типові приклади, сфера застосування
Структура типової фінансової моделі: від простого до складнішого
Домашнє завдання
Скласти фінансову модель за заданими умовами
6. Касове планування як найпростіший приклад планової економіки бізнесу
Що таке касовий план і для чого він потрібний
Варіанти зовнішнього вигляду касового плану
Яка потрібна інформація та де її взяти. Кейс №1
Помилки касового планування. Кейс №2
Домашнє завдання
Скласти касовий план за за даними умовами. Прокоментувати результати
7. Бюджетування
Види бюджетів, їх практичне значення та практика застосування
Бюджетні правила та бюджетні регламенти. Кейс №1
Як виглядає бюджетна модель та як її наповнити. Кейс №2
Типові помилки у бюджетуванні. Робота над помилками. Кейс №3
Домашнє завдання
Створити бюджетну модель за заданими умовами
8. Елементи інвестиційного аналізу
Що потрібно знати початківцю фінансового менеджера про інвестиційний аналіз
Основні показники та практика їх застосування
Домашнє завдання
Відповісти на питання тестування
Проміжне тестування з блоку Планування
Блок № 3 Управлінські рішення та завдання фінансового менеджера
9. Управління обіговим капіталом. Що потрібно знати фінансовому менеджеру?
Практичні приклади рішень та їх вплив на стан оборотного капіталу
Чек-лист важливих питань для правильного аналізу оборотного капіталу
Домашнє завдання
Проаналізувати управлінські рішення щодо управління оборотним капіталом, обґрунтувати свою точку зору
10. Ціноутворення та цінова політика. Базова інформація для фінансового менеджера
Основні види цін та базові правила ціноутворення. Цінова політика.
Ціновий калькулятор + практичні приклади з 3-х різних бізнесів
Домашнє завдання
Скласти 3 цінові калькулятори за заданими умовами.
11. Автоматизація фінансової функції
Що на практиці означає автоматизація?
Оцінка ефективності автоматизації: що потрібно знати та як прийняти рішення. Кейс №1
Стандартні програмні можливості та необхідність доопрацювання. Кейс №2
Тимчасові рішення. Кейс №3
12. Елементи антикризового управління
Що таке антикризове управління і коли до нього вдаються
Події фінансово-бухгалтерської служби в умовах антикризового управління. Кейс №1
Інформаційне забезпечення прийняття рішень. Кейс №2
Домашнє завдання
Проаналізувати наведену ситуацію та прийняти рішення про введення/відмову антикризового режиму, аргументувати рішення
Проміжне тестування по блоку Управлінські рішення та завдання фінансового менеджера
13. Підсумкове заняття з блоків Основи планування та Управлінські рішення
Складаємо чек-лист важливої інформації за підсумками навчання
Готуємось до підсумкового тестування
Готуємось до іспиту
Проміжне тестування по блоку Управлінські рішення
Підсумкове тестування з усього курсу + завдання для пробного іспиту
МОДУЛЬ. Директор з управління продажами
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами.
Модуль 2. Нейромаркетинг у продажах
Модуль 3. Структура відділу продажів та стандарти роботи Керівника відділу продажів
Модуль 4. Етапи переходу на типові стандарти CRM роботи. Підвищення ефективності управління продажами із CRM-системою
Модуль 5. Алгоритм створення скрипту продажу
Модуль 6. Методологія стратегічного продажу
Модуль 7. Контроль якості роботи з клієнтами
Модуль 8. Організація роботи у форматі «віддаленого продажу»
Модуль 9. Мотивація персоналу та управління командою
Модуль 10. Система підбору персоналу до служби продажу
ДИРЕКТОР З УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ (IAPBE)
К-сть занять: 70 Кількість годин: 360
Графік та умови уточнюйте у адміністратора :
за телефонами: (096)210 86 20, (099)214 67 72, (063) 148 46 18
або пишіть нам: info@bbo.com.ua
Сертифікати:
Після підготовки учасник отримує сертифікат міжнародного центру підвищення кваліфікації «Alterra»
Матеріали:
У вартість навчання включено: олайн-участь, записи усіх занять (доступ до яких не обмежений у часі), методичний матеріал, підтримка лектора та адміністратора протягом усього навчання, закрита телеграм-група з лектором.
ТРЕНЕРИ:
Наталія Дзюба
- Бізнес-консультант з розвитку бізнесу та систем навчання персоналу.
- Засновник Бізнес-Академії HRM «HRM - Бізнес-партнер» та Школи Бізнес-тренера, акредитованого курсу «Коучинг - менеджмент» та програм навчання з бізнес-коучінгу в ECF.
- Фасилітатор
- Тренер міжнародної команди Європейської коучингової федерації з трансформації стратегічного та оперативне управління бізнесом.
- Бізнес-консультант ISO 20700-2017
Екатерина Янишена
- 19 років у управлінні фінансами; Фінансовий консультант;Персональний фінансовий керівник для підприємців;
- Досвід роботи головним бухгалтером, фінансовим директором, директором у корпоративному системному бізнесі;
- Власник Диплому Міжнародного інституту сертифікованих фінансових менеджерів (ICFM), напрямок Внутрішній аудит
Дмитро Ткалич
- Аналітик у галузі пошукової оптимізації з ухилом у технічне SEO
- Веде клієнтські проекти та консультує Маркетинг Студію SEOTECH
- Тренер у IMT.Academy.
- Chief SEO officer у компанії «DevIT».
- CEO в Маркетингове агентство YouInTop.
- З 2010 року створює свої проекти та оптимізує сайти
- Експерт в управлінні стратегічним розвитком бізнесу (DipCBO) IAPBE.
- Сертифікований спеціаліст Google Analytics, ADS, Яндекс Метрика.
- Реалізував понад 100 успішних проектів в EN сегменті з них: ЗАТ НВО «ГАРАНТ», ТОВ «ЕКСПРОМЕД», мережа «Гіпермийка та Гіпершина», МосМірМеблі, виробнича компанія «Фабрика Вентиляції», Claus Schulz, WrapMeNow, транспорт Ділові рішення", Sushihit67 та багато інших.
ОЛЕНА КОБИЛЯНСЬКА
- Засновниця та СЕО консалтингової агенції Unicorn Solutions & Consulting
- Професіонал з управління складними проєктами у багатокультурному середовищі. Розвиток бізнесу, due diligence, менеджмент консалтинг.
- 15+ років у галузі управління змінами та організаційної ефективності бізнесу, з них 10+ на керівних позиціях у Platinum Bank (заступник фінансового директора) та Astound (віце-президент з управління міжнародними операціями).
- МВА (Единбурзька бізнес-школа).Член ACMP Ukraine. ISO 20700:2017 Ментор стартапів.
НАТАЛІЯ ДЕГТЯРЬОВА
- Бізнес-тренер з 25-ти річним досвідом розробки програм навчання та оцінки їх ефективності, проведення конференцій, семінарів, тренінгів та майстер-класів у бізнес-сфері.
- Управління часом та оптимізація внутрішньокорпоративної взаємодії (9 тренінгових програм)
- Управління продажами та програми розвитку для керівників відділу продажів та менеджерів з продажу (15 тренінгових програм)
- Управління та мотивація персоналу, програми розвитку для керівників (10 тренінгових програм)
- Особистісний розвиток (6 тренінгових програм).
РЕЄСТРАЦІЯ на навчання та докладна інформація
за телефонами: (096)210 86 20, (099)214 67 72, (063) 148 46 18
або пишіть нам: info@bbo.com.ua
Наша мета - щоб наші тренінги, навчання, курси допомогли стати нашим слухачам найкращими професіоналами.
ЗАПРОШУЄМО НА ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «ШКОЛА УСПІШНОГО БІЗНЕСУ».




